14 november 2009

Hejsan igen dårå..

Ojojoj städning på gång...inte det allra roligaste, men det blir ju så snyggt sen...iaf rent. Tror minsann att det får vara "julstädningen" för i år. Så himla skönt att få röjt upp ordentligt i papper, skrot och damning. Och man skäms inte för att få främmande ;0) hehehe...

Nästa fundering blir vart man skall fira julen i år...pojkarna har julen med sin pappa..suck..fast jag ska inte klaga, jag har fått mera jul med grabbarna än vad deras pappa har, eftersom han jobbar skift. =) Då har jag fått vara med dom istället. Men i år så blir det att fira vid senare tillfälle. Någon gång i mellandagarna. MEN jag blir inte ensam =P jag skall få fira jul med min älskling i år. Så nu kommer funderingen om vart julen ska bli...hemma eller i Norge..? Tror det lutar mot ett Norge-besök. Hehe Danne får hälsa på sina nya "svärföräldrar" för första gången. Och för inte att glömma en o annan släkting. Blir alltid ett race när man kommer "hem". Alla vill träffas, trevligt men det kan bli körigt med. Händer att jag är mer trött efter jag kommer hem igen än jag var innan resan. Men släktingar är till för att man ska komma ihåg att man lever ;0)..hehehe..

Ne nu får det bli att lyfta på stjärten igen...trasan, here I come!!!

Ha en trevlig helg hörrni!

/"städtanten"

Inga kommentarer :