23 september 2009

Ingen bra dag..

..i dag. Mår inte alls bra. Är jätteförkyld och ont i halsen. Tackar för nässpray vettja! Rusten får stanna upp fram till helgen. Då kommer det förstärkning igen ;0) Får se vad lönepåsen visar, kanske det kan bli tak i pojkarnas rum =) ...och lyse, som i spottar. Men det överlåter jag till älsklingen...jag väljer spottar och han kopplar in. Bra arbetsfördelning!

Jag har Christian hemma med mig i dag. Trevligt med sällis när man inte mår bra..men jag tror han har lite tråkigt. Jag sitter ju bara i soffan som en säck potatis..inte roligt kan jag tänka mig. Men han får gos så mycket han vill =) Snart får jag hämta upp Alexander med......dubbelgos blir det då! Härligt!!! Jag och Christian har stoppat i oss lite "tycka-synd-om-mig"-godis i dag. Det tyckte jag var en fantastisk idé...eller hur!? Vi har också eldat i kakelugnen i dag...tänk vad lite eld kan ge för mysfaktor och skön värme. Ne ibland känns det rätt så okej att vara sjuk med, när man har en sånn tur som jag...barn..gos..godis..eld.. Om det bara kunde sluta göra ont =(

Undrar om barn kan laga middag själv...hehehe...ne men något enkelt blir det nog i dag. Är man inte frisk, så skall man inte hålla på att göra massa mat åt andra... Jaja, hoppas jag blir pigg snart, inte alls bra att vara dålig nu...revision på jobbet och alt =/..men dom klarar sig nog utan mig ett par dagar.

Ha en bra dag! /Camilla den trötte...


Lite soppa skulle nog smaka gott...någon
som vill komma och laga??????

Inga kommentarer :