25 september 2009

Fredag..

och jag mår inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Ville gärna komma igång i dag, för jag hade hoppats på att jag skulle må bättre än i går, men den verkar inte vilja släppa riktigt. SUCK!!! Tänk att man är väl knäpp...när man jobbar skulle man ibland önska att man var ledig oftare..men när man äntligen får vara hemma, så vill man till jobbet. Kan jo iof sig vara för att man vill vara frisk och ledig samtidigt ;0)

Ja ja..undrar om man orkar ta sig till Byggmax bara för att köpa en list, så kan man kanske sätta dit den under helgen...men äsch vad jag har ont i skallen i dag. Skulle inte förvåna mig om jag får ngn bihålsinfl. i vanlig ordning efter en förkylning....spelar ingen roll hur mycket nässpray och snorpapper som går åt, så skall det banne mig komma ngt efter.

Ja ja, det är bara att korsa fingrar och tår, för jag har minsann inte tänk ligga på soffan hela helgen =(

I dag kommer Danne hit igen och stannar tills på fredag igen..hoppas jag! Jag har funderat på tanken att det inte är en så "far fetch thought" att få en inneboende.......känns bra, men samtidigt nervöst...... Hade ett långt samtal Danne och jag i går kväll. Ett sånt seriöst samtal med både mycket skratt och lite tårar. Det var nyttigt känner jag. Så bra att man kan ta sig tiden att lyssna ordentligt på var vi har för tankar och önskemål med fortsättningen. Man kan inte spå allt, men kan ju lägga in lite tankeväckare åt båda hållen. Det är ju ganska mycket man skall ta hänsyn till om man vill bo ihop. Men för det mesta så handlar det om barnen. Dom går ju alltid först!

Mina "troll" tycker om Danne jättemycket, och jag hoppas att hans barn tycker det är okej att jag och mina barn finns med i deras liv. Det är faktiskt ganska pirrigt om man tänker efter. För det handlar ju liksom om att vara till för dom också. Inte bara mina egna barn. Man kallar väl jnte styvmamma för styvmamma för inget....mooaahahhaaaa en elak styvmamma kanske?! hehehe ne då, men en ny och "konstig" tanke, eftersom man liksom hade tänkt att man bara skulle ha sina egna barn. Men det är ju inte alltid det blir som man tänkt....

Ne en Ipren nu skulle sitta fint nu! Återkommer sen om jag har nått klokt eller skojigt att skriva om ;0)

Inga kommentarer :