26 augusti 2009

Lämnat dom igen..

Har lämnat mina änglar till sina farföräldrar. Dom skall få åka med dom och sin pappa till Grekland i morgon. Jätteroligt för dom skall det bli. Men här sitter jag..med lite nervös mage. Undrar om det någon gång kommer bli lättare att låta dom vara så långt borta ifrån en... Jag måste säga att jag känner lite olust att dom skall åka med flygplan utan mig, och då menar jag inte att jag inte får vara med, men att..tänk om det skulle hända nått. Det skulle förstöra mig totalt. Men vem skulle inte känna så. Ne, får ta mig samman och tänka på positiva saker istället. Dumt att oroa sig i onödan, för det händer nog inget alls...hehe bara att dom kommer att sola och bada i värmen. Och det ser dom verkligen fram emot. Farmor lova pojkarna att dom fick ringa hem till mig. Skall bli kul att höra hur fin dom har det där.

Jag får använda tiden ensam att fixa lite här hemma och se om jag kanske till och med får börjat med barnens rum. Har nämligen handlat hem nya tapeter. Att rusta hemma är något som jag tycker är roligt. Klart vissa saker är lite tråkigt, men för det mesta kul. Att själv kunna pyssla och fixa utan att behöva ta hem hjälp, är något jag inte gärna vill göra...."göra själv!" hehe låter som en treåring, men det är något med att veta att man själv har klarat av allt ting. Och att det ser ganska så bra ut sen med ;0) Fixade vardagsrummet nu i våras, och det blev nog bra. Lite missnöjd över en vägg där jag har använt en cover-up tapet. En ny tjockare sort som skulle täcka gammal tapet bättre. Men icke sa Nicke.. Inte alls nöjd med den. Tur att den är svart. Men ändå kan man faktiskt se att det är ojämnt bakom tapeten. Kommer kanske göra om den sen när jag orkar. Undrar om man kommer kunna få klart alla lister med i huset ;0)..hehe en nog så typisk grej att lämna kvar tills man kommer på att man vill flytta, och sen måste sätta dit dom.


Sov så gott och ha en bra dag i morgon! /C

Inga kommentarer :