15 augusti 2009

Hmmmmm...


Precis så känner jag när jag har hört andra berätta om hur dom blir "beroende" av att blogga... Har tänkt lite och kommit fram till "varför inte prova själv?". Inte för att jag vet om vad, men det kanske kommer av sig själv... Min bror har en blogg/hemsida och jag har ett par kollegor som bloggar. Så varför inte..

Min vecka startade med att jag börja jobba på min egen födelsedag...grrr.. men så var det. Men något som var uppmuntrande var ju att jag fick mina barn tillbaka. (Jag och mitt ex har barnen varannan vecka. Så har det varit i 2 år). Men arbetsveckan har varit lugn. Skönt med mjuk start efter semestern. Läste faktiskt om det på nätet. Att man bör ha en mjuk start när man sätter igång med sina arbetsuppgifter. Man löper en mycket större risk att drabbats av infarkt om man startat för hårt efter semestervilan.

I dag har inte jag tagit för mig nått speciellt att göra.... sitter just nu i denna stund och slafsar i mig isglass "Skipper" med barnen. GOTT! Har inte tänkt lyfta en finger när det gäller saker att göra i huset...borde kanske, men vill hellre ta en dag med bara barnen. Känns viktigare. Hehehe och min nya blogg ;0) hmmm kanske skall försöka lägga upp några kort på min lilla familj. Japp så blir det. Ha en bra dag!

Inga kommentarer :